کاریزان ارتباط

درباره کاریزان ارتباط

شرکت کاریزان ارتباط در سال 1383 تاسیس و فعالیت خود را آغاز نموده است. این شرکت عمده فعالیت خود را در زمینه صنعت موبایل و مخابرات سیار متمرکز نموده است و بویژه در زمینه تامین تجهیزات و نرم افزار های مورد نیاز بهینه سازی و طراحی شبکه موبایل، اجرای پروژه های درایو تست و طراحی نرم افزارهای مورد نیاز صنعت مخابرات سیار موفقیتهایی را کسب نموده است.

 این شرکت هم اکنون با همکاری شرکت های همکار، پیمانکار شرکت ارتباطات سیار جهت تست و آزمون پوشش رادیویی تمامی جاده های کشور (تست دوره ای چهل هزار کیلومتر جاده در تمام سطح کشور) می باشد و دارای همکاری نزدیک با شرکت تالیا است.

از دیگر فعالیت های این شرکت طراحی و پیاده سازی نرم افزارهای تخصصی صنعت موبایل می باشد که هم اکنون در حال همکاری با شرکت ارتباطات سیار ایران (MCI  ) جهت طراحی دو بسته نرم افزاری جهت بررسی ، محاسبه و استخراج پارامتر های مربوط به کیفیت شبکه GSM   ایران و نمایش آن می باشد، و در دیگر پروژه جهت شرکت MCI   در حال طراحی و ساخت سیستم اتوماسیون مربوط به امور Down Time   سایتهای BTS   کشور می باشد.

از دیگر پروژه هایی در دست اجرای این شرکت طراحی و ساخت سیستم اتوماتیک تست شبکه موبایل می باشد که این سیستم ترکیبی است از برنامه های سیستمی، کنترلی، نظارتی و ارتباطی که با استفاده از GPS و گوشی های تست مخصوص وضعیت شبکه موبایل را اندازه گیری و از طریق شبکه داده بی سیم (وایمکس) اطلاعات را به سرور خود منتقل می نماید و در سرور این اطلاعات تحلیل اولیه می گردند.

در راستای گسترش فعالیتهای بین المللی و استفاده از تخصص مشاوران خارجی شرکت کاریزان ارتباط در اواخر سال 2007 نمایندگی شرکت مشاور Telefocal  را اخذ نموده است که با همکاری این شرکت به ارایه خدمات مشاوره و برگزاری دوره های تخصصی مخابرات سیار پرداخته است.

 

تماس با شرکت

دفتر مرکزی

تلفن تماس: 88691923 021

شماره تلفاکس: 88691957 021

پست الکترونیک: info [at] karizan.com

موقعیت شما در وب سایت : صفحه اول درباره ما معرفی کاریزان